Dolomity vícedenní pěší útěk – svatba snů dobrodruhů

Zřeknutí se odpovědnosti – Některé příspěvky na tomto webu obsahují přidružené odkazy. Mohu získat malou provizi bez dalších nákladů pro vás, pokud provedete nákup pomocí mých odkazů, které téměř jistě využiji k nákupu dalších lyží a horolezeckého vybavení.

Na samém začátku plánování jejich vícedenního pěšího útěku v Dolomitech jsem požádal Shaynu a Jakea, aby popsali jejich perfektní den.

Shayna popsala svůj dokonalý svatební den takto:

„Probudím se v krásném hotelu nebo super cool airbnb a nechám se hýčkat (vlasy, make-up) poslechem seznamu skladeb, který pro mě připravily moje „družičky“. Četl jsem poznámky od svých rodičů a rád bych měl možnost přiblížit/FaceTime se svou rodinou, když se oblékám do svatebních šatů. První pohled je pro mě důležitý okamžik. Následují sliby a výměna prstenů před horami a vodou. Po přísahách bych rád zůstal ve svých šatech a dostal se na další místa pro obrázky v horách. Večer bychom zakončili příjemnou večeří jen ve dvou“

Jake popsal svůj dokonalý den takto:

“Doslova žádná agenda, jen se ujistěte, že jím!”

Následující dny se chtěli vydat na šílené dobrodružství. Chtěli jít tvrdě, do ohromujících míst. Takže přesně to jsme udělali.

Na otázku, proč se rozhodli utéct, Jake a Shayna odpověděli:

Rozhodli jsme se utéct z několika důvodů:

1) Čas: nechceme dlouhé zasnoubení, protože toužíme po rozrůstání naší rodiny.

2) Stres: Oba pocházíme z rozvedených rodin a stres spojený s plánováním a respektováním čtyř rodin je těžký. Víme také, že jsme lidé, kteří potěší a svatba by pro nás byla stresující, protože bychom se starali o blaho všech ostatních. Existuje také několik věcí ve svatebním průmyslu, které jsme cítili jako odvádění pozornosti od autenticity našeho vztahu.

3) Nám. Jsme vždy nejšťastnější, když jsme jen my dva bez agendy nebo rušení.

4) Chceme špatný zadek/svatební dobrodružství.

Spojila jsem Shaynu a Jakea s úžasnou Jlenia Costner, plánovačkou svateb z Dolomit, která jim pomohla naplánovat celý itinerář jejich pobytu v Dolomitech ve dnech, které vedly k útěku, a také koordinovat další skvělé dodavatele v den útěku. jejich útěk.

V následujících dnech po útěku jsem využil své znalosti oblasti a školení horského turistického průvodce, abych naplánoval úžasný itinerář pro naše túry.

Útěk – den 1

Shayna a Jake se chtěli poprvé podívat na východ slunce, což znamenalo brzký start. Velmi brzký začátek! Shayna začala s vlasy a make-upem s vizážistkou Viki ve 4 hodiny ráno, protože krátce po 6. hodině ráno jsme odcházeli na cestu. Protože se chtěli na první pohled podívat, Jake si pronajal druhé apartmá v hotelu, aby mohl strávit ráno odděleně od Shayny a udělat jejich první vzhled zvláštní.

Jake vyšel na krásnou vyhlídku těsně po východu slunce, když hory zářily v odstínech ranní alpenglow, a čekal na Shaynin příjezd.

Po jejich prvním emocionálním pohledu jsme se vydali na pěší túru k malému nedalekému jezeru, kde jsme si slíbili ranní přísahu a neuvěřitelný snídaňový piknik, který zorganizovala Jlenia.

Protože se Shayna a Jake nechtěli nechat dokonale dobrou láhev prosecca (ale nechtěli ji celou vypít v 7 hodin ráno), rozhodli se protřepat to, co zbylo v láhvi, na fotku. Výsledkem však byl moment “instagram vs realita”, kdy chudák Shayna skončila s plným obličejem.

Po vysušení jsme se vydali na další místo. Přestože jsme byli velmi blízko, abychom ušetřili čas v den jejich útěku, rozhodli jsme se vyjet sedačkovou lanovkou a prozkoumat oblast. Na horské chatě na vrcholu jsme si vyzvedli další láhev prosecca, protože byli odhodláni udělat další panáka šampaňského, aniž by si navzájem stříkli do obličeje. Naneštěstí i na 2. místě se Jakeovi podařilo úplně namočit Shaynu, zatímco byl úplně lhostejný, dokud se poté neotočil a našel ji, jak si utírá prosecco z obličeje.

Naší poslední odpolední zastávkou byla další jízda horskou lanovkou do oblasti na druhé straně údolí. Udělali jsme si krátkou procházku po hřebeni a užili jsme si výhled do údolí z ptačí perspektivy, včetně výhledů zpět na místo, kde si toho rána řekli svůj slib.

Po několika hodinách odpočinku ve svém 5* hotelu zakončili Shayna & Jake svůj den na útěku neuvěřitelnou večeří v michelinské restauraci La Stüa de Michil v Corvaře.

Den útěku 2

Ráno po útěku Shayny a Jakea jsme se probudili do jasné oblohy a perfektního počasí na podzimní turistiku.

Protože S & J chtěli zahrnout vodní plochy, naplánoval jsem naše túry tak, aby zahrnovaly horská jezera v Dolomitech. Vzhledem k tomu, že tato jezera byla v den jejich útěku trochu příliš daleko, byla to ideální exkurze pro jejich druhý a třetí den útěku.

Túra, kterou jsem plánoval na druhý den, byla necelých 8 mil s převýšením 2370 stop, ale když slunce bylo jasné a silné, ve skutečnosti to bylo těžší než naše túra druhého dne, která byla mnohem delší.

Shayna se rozhodla přinést s sebou své další bílé šaty a také dopisy, které jim napsali jejich přátelé a rodiny na jejich útěk. Když jsme dorazili k jezeru, převlékla se do šatů a v plánu bylo číst si dopisy. Než se však rozjeli, vyrušilo je stádo horských ovcí, které tudy prošlo.

Den útěku 3

Na poslední den jejich útěku jsem naplánoval nejdelší túru. Ušli bychom 13,5 mil a překonali 3870 stop převýšení. Míjeli jsme několik horských jezer a potoků proměnlivým terénem a míjeli jsme několik horských chat, což by nám poskytlo skvělé místo k zastavení na oběd.

Většinu dne jsme stoupali. Náš den začal krátkým a strmým stoupáním předtím a dlouhým a pozvolným výstupem přes náhorní plošinu. Po zastávce na oběd v rifugiu a prvním Kaiserschmarrn od Shayny a Jakea (sladké strouhané palačinkové jídlo, které je typické v Tyrolsku), jsme se pustili do posledního stoupání a přes ohromující hřeben před strmým a nelítostným sestupem zpět do údolí a zpět do jejich hotel.

Nejlepší tip na turistickou Elopement obuv:

Shayna se rozhodla, že si na útěk koupí nové turistické boty, ale protože si je nechtěla ušpinit, nerozbila je před cestou do Itálie. Na konci třetího dne trpěla opravdu hodně puchýři a chůze byla bolestivá. Takže pokud si koupíte nové boty pro svůj turistický útěk, ujistěte se, že jste je nabourali, i když je to jen na suchých cestách nebo je nosíte pravidelně kolem domu a děláte každodenní práce. Trocha špíny a pár oděrek vaše fotografie tolik neovlivní, ale puchýře mohou výrazně ovlivnit váš požitek z vašeho útěku!

Kredity dodavatele:

Plánovač útěku – Jlenia Costner
Hotel – Hotel Fanes San Cassiano
Make-up a vlasy – Viki Aichner
Květiny – Florales Atelier
Elopement Gown – BHLDN Milano Gown
Hřeben na vlasy – BHLDN
Svatební večeře – La Stüa de Michil

Milovali jste Shaynu & Jakes’s Story a chcete se dozvědět více o útěku v horách? Podívejte se na tyto návody: